01. O klijentu?
Pirovac je živopisno mjesto koje je priroda obdarila smještajući ga na obalu između mora i Vranskog jezera. Blizina brojnih prirodnih i povijesnih znamenitosti definirala je strategiju razvoja turizma – Pirovac je mirna destinacija za goste širokog spektra interesa.
02. O čemu je riječ?
Turistička zajednica Općine Pirovac angažirala nas je kako bi smo im uskladili online komunikaciju sa strategijom razvoja turizma, ojačali prisutnost na društvenim mrežama i povećali web promet.
03. Postavljeni ciljevi
U suradnji s TZ Pirovac postavili smo glavne ciljeve našeg angažmana:
BRAND AWARENESS
Povećati svijest o destinaciji na emitivnim tržištima.
FACEBOOK ADS
& ORGANIC
Povećati broj Facebook pratitelja i njihov angažman.
ORGANSKI PROMET
Povećati organski promet web mjesta za 50% godišnje.
KVALITETA PROMETA
Osigurati prosječno zadržavanje korisnika na 2 min.
04. Izazov
Dalmatinska obala vrvi mjestima koja su vrlo slična, kako ponudom, tako i strukturom gostiju. Pirovac nije iznimka. U takvim okolnostima morali smo pronaći način kako istaknuti destinaciju i zainteresirati publike, a da rezultat bude prikladan uloženom budžetu.
05. Rješenje
Nakon temeljitog istraživanja i analize definirali smo taktike koje su u skladu sa strategijom razvoja turizma i postavljenim ciljevima.
KANALI
- Facebook Organic – objave, linkovi, video
- Facebook Ads – Page Promotion, Web Page Promotion, Post Boost
- Google Display – Statički baneri, Gif baneri, HTML baneri
- Google Remarketing – Statički baneri, Gif baneri, HTML baneri
CILJNA PUBLIKA
- Publiku smo krenuli ciljati široko, prema postavljenoj strategiji te smo je segmentirali prema ponašanju.
- Segmentiranu publiku smo dodatno podijelili prema osobnosti što nam je omogućilo izradu specifičnih poruka na temelju OCEAN modela
IZRADA SADRŽAJA
- Sadržaj smo kreirali mjesec unaprijed na temelju procijenjenih očekivanja publike
- Komunikacija je usklađena preko svih kanala – Web i Facebook stranice, tiskanih materijala i video materijala, s namjerom podizanja svijesti publike
Google Ads
Facebook Ads
Facebook Post
06. Rezultati
Mala destinacija, udružena s Ozbiljnom agencijom, može ostvariti zapažene online rezultate. Pirovac je tako, na Facebook-u, pretekao brojne razvikanije destinacije i u sjevernoj i srednjoj Dalmaciji tek su Zadar i Vodice ispred Pirovca.
Destinacija Pirovac je za vrijeme suradnje s Ozbiljnom agencijon povećala proj noćenja s 200.000 na >400.000 u 4 godine, čime je postignut prosječni godišnji rast od >25%.
>200.000
Jednistvenih posjetitelja
5:30 min
Prosječno zadržavanje korisnika
+14.500
Novih Facebook pratitelja
>1200
Prosječni dnevni angažman
>8000
Prosječni organski doseg objave