Digitalno oglašavanje

TZ općine Pirovac

Client: TZ općine Pirovac
Website: tz-pirovac.hr
Date: 01/02/2017
Services: Audience profilig, digital marketing

01. O klijentu?

TZ Pirovac - marketing web dizajn grafički dizajn tisak

Pirovac je živopisno mjesto koje je priroda obdarila smještajući ga na obalu između mora i Vranskog jezera. Blizina brojnih prirodnih i povijesnih znamenitosti definirala je strategiju razvoja turizma – Pirovac je mirna destinacija za goste širokog spektra interesa.

02. O čemu je riječ?

Turistička zajednica Općine Pirovac angažirala nas je kako bi smo im uskladili online komunikaciju sa strategijom razvoja turizma, ojačali prisutnost na društvenim mrežama i povećali web promet.

Istraživanje

U suradnji s turističkim uredom dubinski smo istražili njihovo tržište, segmentirali publike i prilagodili komunikacijsku strategiju očekivanjima publike i strategiji destinacije.

Kontinuitet

Svojim profesionalnim i temeljitim pristupom osigurali smo dugoročnu suradnju koja je osnova za zadržavanje kontinuiteta komunikacije.

Rezultati

Rezultati koje smo ostvarivali s vremenom su Pirovac kao turističku destinaciju pozicionirali na visoka mjesta popularnosti na digitalnim kanalima.

03. Postavljeni ciljevi

U suradnji s TZ Pirovac postavili smo glavne ciljeve našeg angažmana:

BRAND AWARENESS

Povećati svijest o destinaciji na emitivnim tržištima.

FACEBOOK ADS
& ORGANIC

Povećati broj Facebook pratitelja i njihov angažman.

ORGANSKI PROMET

Povećati organski promet web mjesta za 50% godišnje.

KVALITETA PROMETA

Osigurati prosječno zadržavanje korisnika na 2 min.

04. Izazov

Dalmatinska obala vrvi mjestima koja su vrlo slična, kako ponudom, tako i strukturom gostiju. Pirovac nije iznimka. U takvim okolnostima morali smo pronaći način kako istaknuti destinaciju i zainteresirati publike, a da rezultat bude prikladan uloženom budžetu.

05. Rješenje

Nakon temeljitog istraživanja i analize definirali smo taktike koje su u skladu sa strategijom razvoja turizma i postavljenim ciljevima.

facebook strategija

KANALI

  • Facebook Organic – objave, linkovi, video
  • Facebook Ads – Page Promotion, Web Page Promotion, Post Boost
  • Google Display – Statički baneri, Gif baneri, HTML baneri
  • Google Remarketing – Statički baneri, Gif baneri, HTML baneri

Profiliranje publike

CILJNA PUBLIKA

  • Publiku smo krenuli ciljati široko, prema postavljenoj strategiji te smo je segmentirali prema ponašanju.
  • Segmentiranu publiku smo dodatno podijelili prema osobnosti što nam je omogućilo izradu specifičnih poruka na temelju OCEAN modela

digital marketing

IZRADA SADRŽAJA

  • Sadržaj smo kreirali mjesec unaprijed na temelju procijenjenih očekivanja publike
  • Komunikacija je usklađena preko svih kanala – Web i Facebook stranice, tiskanih materijala i video materijala, s namjerom podizanja svijesti publike

Google Ads

online marketing

Facebook Ads

destinacijski marketing

marketing destinacije

Facebook Post

marketing destinacije

marketing destinacije

marketing destinacije

06. Rezultati

Mala destinacija, udružena s Ozbiljnom agencijom, može ostvariti zapažene online rezultate. Pirovac je tako, na Facebook-u, pretekao brojne razvikanije destinacije i u sjevernoj i srednjoj Dalmaciji tek su Zadar i Vodice ispred Pirovca.

FAcebook

Destinacija Pirovac je za vrijeme suradnje s Ozbiljnom agencijon povećala proj noćenja s 200.000 na >400.000 u 4 godine, čime je postignut prosječni godišnji rast od >25%.

>200.000

Jednistvenih posjetitelja

5:30 min

Prosječno zadržavanje korisnika

+14.500

Novih Facebook pratitelja

>1200

Prosječni dnevni angažman

>8000

Prosječni organski doseg objave

05. Info

Kreativnost bez strategije zove se umjetnost.
Kreativnost sa strategijom zove se reklama.

Client: TZ općine Pirovac
Website: tz-pirovac.hr
Date: 01/02/2017
Services: Audience profilig, digital marketing
Posjeti stranicu