01. O klijentu?
Glowinface je brzorastući startup iz Slovenije koji prodaje anti aging programe i proizvode diljem svijeta, fokusiran na Face Yogu. Glowinface želi kroz sljedećih 5 godina postati jedna od TOP 5 svjetskih tvrtki u svojoj niši.
02. O čemu je riječ?
Glowinface Institut nas je angažirao kako bi se ozbiljnije uhvatili u koštac s tržišnim liderima u ključnom trenutku razvoja tvrtke. Plan je redizajnirati web stranicu tako da se sve funkcionalnosti prebace na vlastitu platformu, a za koje su do sad korištene third party aplikacije, izraditi strategiju prodaje i oglašavanja, te angažirati sve relevantne komunikacijske kanale.
03. Postavljeni ciljevi
Glavni ciljevi našeg angažmana na Glowinface projektu su:
WEBSITE & PWA
Sve funkcionalnosti pod jednu domenu & PWA
RAST PRIHODA
Povećati prihode za 50% i cart value za 20% u prvoj godini.
TRŽIŠTE
Povećati broj zemalja u kojima posluje Glowinface za 25%
WEB PERFORMANCE
Povećati osnovne web performanse za 20%
04. Izazov
Nekoliko je ključnih izazova u ovom projektu:
- Prebaciti sve funkcionalnosti na jednu pratformu
- Izraditi logičan flow za ecommerce platformu koja nudi više vrsta proizvoda:
- Programi – membership
- Digitali produkti
- Fizički produkti
- Pretplata
- Bundle produkti
- Povezati za sve produkte u jedan checkout s kondicionalnim poljima
- Za svaki produkt složiti različite cijene ovisno o geo lokaciji
- Izraditi progresivnu web aplikaciju
- Omogućiti neometanu konzumaciju video materijala velike težine
- Osigurati logičan UI
- Napraviti iskorak na izrazito kompetitivnim tržištima USA + EU + UAE
- Osigurati značajan rast online prihoda
Zbog velike kompleksnosti projekta, značajno vrijeme smo uložili u planiranje i razvoj strategije, kako redizajna stranice, tako i načinu nastupa na ciljnim tržištima.
05. Rješenje
Platformu samo izradili na WordPress i Woocommerce. Tim smo potezom oslobodili budžet za UX i UI te osigurali jednostavne izmjene u budućnosti. Taktike koje smo odabrali za nastup na tržištu kreću se od Facebook i Google oglasa pa sve do newslettera i on site remarketinga.
KANALI
- Facebook Organic – objave, linkovi, video
- Facebook Ads – Page Promotion, Web Page Promotion, Post Boost
- Google Display – Statički baneri, Gif baneri, HTML baneri
- Google Remarketing – Statički baneri, Gif baneri, HTML baneri
CILJNA PUBLIKA
- Publiku smo krenuli ciljati široko, prema postavljenoj strategiji te smo je segmentirali prema ponašanju.
- Segmentiranu publiku smo dodatno podijelili prema osobnosti što nam je omogućilo izradu specifičnih poruka na temelju OCEAN modela
IZRADA SADRŽAJA
- Sadržaj smo kreirali mjesec unaprijed na temelju procijenjenih očekivanja publike
- Komunikacija je usklađena preko svih kanala – Web i Facebook stranice, tiskanih materijala i video materijala, s namjerom podizanja svijesti publike
Google Ads
Facebook Ads
Newsletter
06. Rezultati
Postavljene ciljeve ostvarili smo do kraja 2021. godine, 6 mjeseci prije dogovorenog roka.
U prvih godinu dana suradnje s Glowinface Institutom, ostvarili smo rast prihoda od 95% u odnosu na godinu ranije, a uz to smo popravili performanse web stranice za 63% do 107% ovisno o metrici.
>95%
Rast prihoda u prvih 12 mjeseci
>63%
Rast broja posjetitelja web stranice
>55%
Rast stope konverzije u prvih 12 mjeseci
+45.000
Novih i angažiranih Instagram followera
>11.5%
Stopa konverzije Newsletter kampanja
>4500
Novih newsletter pretplatnika