web design

Glowinface

Client: Glowinface Institut
Date: 15/06/2021
Services: Wordpress Ecommerce development, Digital marketing, Email marketing, Automatizacija

01. O klijentu?

google ads

Glowinface je brzorastući startup iz Slovenije koji prodaje anti aging programe i proizvode diljem svijeta, fokusiran na Face Yogu. Glowinface želi kroz sljedećih 5 godina postati jedna od TOP 5 svjetskih tvrtki u svojoj niši.

02. O čemu je riječ?

Glowinface Institut nas je angažirao kako bi se ozbiljnije uhvatili u koštac s tržišnim liderima u ključnom trenutku razvoja tvrtke. Plan je redizajnirati web stranicu tako da se sve funkcionalnosti prebace na vlastitu platformu, a za koje su do sad korištene third party aplikacije, izraditi strategiju prodaje i oglašavanja, te angažirati sve relevantne komunikacijske kanale.

Analiza

Projekt započinjemo analizom postojećih rezultata, konkurencije i trenutnih tržišnih okolnosti. Kako bi podaci bili što konkretniji, proveli smo više A/B testova na stranici, odradili kvalitativno istraživanje s postojećim klijentima i radioniicu s Glowinface timom.

Strategija

Prikupljene informacije smo pažljivo pretočili u strategiju - obuhvaćen je redizajn stranice, marketing plan u fazama i postavljeni KPIjevi za svaki segment. Klijentu smo isporučili plan aktivnosti i krenuli u izradu strukture nove stranice.

Produkcija

U produkciju smo krenuli izradom UX i UI dizajna, definiranjem funkcionalnosti i odabirom tehnologija. Brojni izazovi su bili pred nama, od kombinacije nekoliko vrsta proizvoda do automatizacije, ali kroz dobru pripremu i produkcija ide glatko.

03. Postavljeni ciljevi

Glavni ciljevi našeg angažmana na Glowinface projektu su:

WEBSITE & PWA

Sve funkcionalnosti pod jednu domenu & PWA

RAST PRIHODA

Povećati prihode za 50% i cart value za 20% u prvoj godini.

TRŽIŠTE

Povećati broj zemalja u kojima posluje Glowinface za 25%

WEB PERFORMANCE

Povećati osnovne web performanse za 20%

04. Izazov

Nekoliko je ključnih izazova u ovom projektu:

  • Prebaciti sve funkcionalnosti na jednu pratformu
  • Izraditi logičan flow za ecommerce platformu koja nudi više vrsta proizvoda:
    • Programi – membership
    • Digitali produkti
    • Fizički produkti
    • Pretplata
    • Bundle produkti
  • Povezati za sve produkte u jedan checkout s kondicionalnim poljima
  • Za svaki produkt složiti različite cijene ovisno o geo lokaciji
  • Izraditi progresivnu web aplikaciju
  • Omogućiti neometanu konzumaciju video materijala velike težine
  • Osigurati logičan UI
  • Napraviti iskorak na izrazito kompetitivnim tržištima USA + EU + UAE
  • Osigurati značajan rast online prihoda

Zbog velike kompleksnosti projekta, značajno vrijeme smo uložili u planiranje i razvoj strategije, kako redizajna stranice, tako i načinu nastupa na ciljnim tržištima.

05. Rješenje

Platformu samo izradili na WordPress i Woocommerce. Tim smo potezom oslobodili budžet za UX i UI te osigurali jednostavne izmjene u budućnosti. Taktike koje smo odabrali za nastup na tržištu kreću se od Facebook i Google oglasa pa sve do newslettera i on site remarketinga.

facebook strategija

KANALI

  • Facebook Organic – objave, linkovi, video
  • Facebook Ads – Page Promotion, Web Page Promotion, Post Boost
  • Google Display – Statički baneri, Gif baneri, HTML baneri
  • Google Remarketing – Statički baneri, Gif baneri, HTML baneri

Profiliranje publike

CILJNA PUBLIKA

  • Publiku smo krenuli ciljati široko, prema postavljenoj strategiji te smo je segmentirali prema ponašanju.
  • Segmentiranu publiku smo dodatno podijelili prema osobnosti što nam je omogućilo izradu specifičnih poruka na temelju OCEAN modela

digital marketing

IZRADA SADRŽAJA

  • Sadržaj smo kreirali mjesec unaprijed na temelju procijenjenih očekivanja publike
  • Komunikacija je usklađena preko svih kanala – Web i Facebook stranice, tiskanih materijala i video materijala, s namjerom podizanja svijesti publike

Google Ads

online marketing

online marketing

Facebook Ads

destinacijski marketing

marketing destinacije

Newsletter

marketing destinacije

marketing destinacije

marketing destinacije

06. Rezultati

Postavljene ciljeve ostvarili smo do kraja 2021. godine, 6 mjeseci prije dogovorenog roka.

google analytics

U prvih godinu dana suradnje s Glowinface Institutom, ostvarili smo rast prihoda od 95% u odnosu na godinu ranije, a uz to smo popravili performanse web stranice za 63% do 107% ovisno o metrici.

>95%

Rast prihoda u prvih 12 mjeseci

>63%

Rast broja posjetitelja web stranice

>55%

Rast stope konverzije u prvih 12 mjeseci

+45.000

Novih i angažiranih Instagram followera

>11.5%

Stopa konverzije Newsletter kampanja

>4500

Novih newsletter pretplatnika

Imaš projekt? Kontaktiraj nas!

    wordpress development

    07. Info

    Kreativnost bez strategije zove se umjetnost.
    Kreativnost sa strategijom zove se reklama.

    Client: Glowinface Institut
    Date: 15/06/2021
    Services: Wordpress Ecommerce development, Digital marketing, Email marketing, Automatizacija
    Posjeti stranicu