01. Cilj Projekta
Glamping Fešta novootvoreni je kamp namijenjen gostima visoke platežne moći. Cilj projekta je izrada prodajno prezentacijske platforme koja će posjetitelju vjerno dočarati doživljaj koji ga očekuje te ga istovremeno smjestiti nekoliko koraka dublje u prodajni kanal.
Kako bi dostigli postavljene ciljeve odlučili smo sav potreban sadržaj izraditi iz temelja u skladu sa odabranom strategijom. Time ovaj projekt obuhvaća sljedeće radove: Analizu ciljnog tržišta, izradu prodajne strategije, izradu logotipa, web dizajn, web development, copywriting, izradu booking aplikacije, povezivanje Phobs sustava, snimanje iz zraka, fotografiranje.
02. Desktop Rješenje
Obrazac za pretragu smještaja postavljen je tako da dominira početnim zaslonom kako bi publika od prvog trenutka bila navođena kroz prodajni kanal, a fotografije lokacije šalju jasnu informaciju o usluzi koja se nudi. Time je korisnicima značajno skraćen proces istraživanja ponude. U nastavku je jednostavnim dizajnom kojim dominiraju ravne linije i čiste plohe predstavljena detaljna ponuda i specifikacija.

03. Mobilno Rješenje
Kod razvoja mobilnog rješenja naglasak je uz dizajn stavljen naglasak na brzinu korištenja. Sukladno tome sadržaj je na naslovnici reduciran kako bi korisnicima skratili proces rezervacije. Atraktivna lokacija prvi je kontakt koji posjetitelj ostvaruje sa stranicom čime je kvalitetno iskorištena jedinstvena prodajna pozicija, za kojom slijedi jasan poziv na akciju.

04. Logotip i slogan
Ravne linije i kombinacija pisanog i serif fonta u crnoj boji nedvosmisleno komuniciraju razinu očekivane usluge. Slogan ciljano potiče gledatelja na maštanje o odmaku od svakodnevnice čime upotpunjuje logotip i stvara želju za dodatnim informiranjem.

05. Info
“Content is the atomic particle of all digital marketing.” – Rebecca Lieb
Client: Colonia d.o.o.
Website: www.zut.hr
Date: 01/10/2018
Services: Web Dizajn, UX, Graphic Design
Posjeti stranicu