Strateški pristup temeljen na podacima, preciznom ciljanju i KPI-jevima krojenim prema publikama i ciljevima branda temelj je oglašavanja na društvenim mrežama.
Društvene mreže jedan su od najvažnijih marketing alata koji su na raspolaganju svakom brandu. Brojne tvrtke – vjerojatno i vaša – već uživaju u rezultatima koje su postigli tokom izgradnje zajednice na društvenim mrežama.
Naša metodologija progresivno povećava povrat vaših ulaganja.
Kontaktirajte nas i zatražite besplatnu ponudu.
ANALIZA BRANDA I PUBLIKE
ANALIZA ODREDIŠNE STRANICE
FOKUSIRANO CILJANJE
A/B TESTIRANJE I OPTIMIZACIJA
1. Iskusan Social Media Manager
Iskusan stručnjak za društvene mreže pomoći će vam smanjiti troškove oglašavanja i povećati rezultate. Dodjeljeni stručnjak u suradnji s vama usavršiti će vašu strategiju za društvene mreže i izgraditi vam strukturu oglašivačkog računa koja će uspješno odgovoriti na sve izazove. Ta osoba dubinski će upoznati vaše poslovanje, upravljat će realizacijom strategije i redovito vaš izvještavati o rezultatima.

2. Razvoj strategije
Ne ulažite više ni kunu dok ne napravite cjelovitu strategiju oglašavanja na društvenim mrežama. Razvit ćemo vam jasnu i sažetu oglasnu strategiju koja uključuje dokazane prodajne vertikale koja će efikasno pretvarati ciljnu publiku u kvalitetan web promet i konverzije. Ozbiljan pristup osigurava i ozbiljne povrate na ulaganja što otvara prostor za rast vašeg poslovanja!

3. Oglasi visokih performansi
Uvijek lansirajte oglase na koje ljudi žele kliknuti. Naši stručnjaci osmislit će sadržaj vaših oglasa – tekst, naslove i slike, prateći dogovorenu strategiju i potrebe i očekivanja segmenata publike. Pokretanjem A/B testiranja stvaramo izvor podatka – pogonskog goriva za optimizaciju kreative, a tim za optimizaciju odradit će finalno glancanje oglasa čime će CRT dohvatiti nezamislive visine.

4. Praćenje i optimizacija
Nakon što su Facebook oglasi pokrenuti ključno je pratiti njihovu izvedbu. Svakodnevno praćenje pomaže nam da brzo detektiramo područja s lošijom izvedbom i optimiziramo ih prema dobivenim podacima. Kontinuirani angažman dogoročno vašim kampanjama podiže efikasnost i osigurava vam veću ekonomsku vrijednost za uložen budžet.

5. Izvještaji i analize
Facebook oglašavanje obuhvaća i redovno komuniciranje rezultata. Mjesečna i tjedna izvješća šaljemo vam u obliku interaktivnog sučelja, direktno povezanog API-jem na oglašivački račun, kako bi ste u svakom trenutku znali kako se troši vaš budžet. Dodatno, mjesečno izrađujemo i izvješće o najvažnijim metrikama s uključenim analizama i prijedlozima za poboljšanje izvedbe Facebook oglasa.

KORISTIMO NAJBOLJE ALATE I TEHNOLOGIJE






KLIJENTI KOJI NAM VJERUJU









