fbpx

Google Ads strategija za male poduzetnike

Google Ads strategija za male poduzetnike

Kao mali poduzetnici susrećete se s velikim izazovom: kako uspješno promovirati proizvode i usluge pored velikih i znatno jačih tvrtki?
Dobra vijest za vas je da je Google Ads mislio na to, te vam je osigurao načine kako to uspješno činiti. Veće tvrtke možda imaju prednost kada je u pitanju PPC, ali nikako nisu sve karte u njihovim rukama. Čak i uz mali budžet možete doći do impresija i klikova na Google-u ako strukturu svog računa i opcije ciljanja napravite na pametan način.
U razgovoru s brojnim vlasnicima i marketing managerima malih i srednjih tvrtki shvatio sam s kakvom bitkom se suočavaju svakodnevno.

Problem

Tko god vam kaže da je Google Ads jednostavan ili da vam može garantirati brojke, taj vam laže. Google Ads je kompliciran i težak za svladati, ali kad ga naučite, može vam osigurati fantastične rezultate.
Ne samo da je potrebna priprema za ovladavanje alatom, već je potrebno vrijeme i ljubav. Probajte zamisliti Google Ads račun kao novog kućnog ljubimca. Nije baš moguće dovesti novog psa doma i zaboraviti na njega, ne baviti se njime i očekivati da će postati dobar ljubimac. Isto je i s Google Ads računom. Ne može te ga postaviti i zaboraviti. Morate svom računu posvetiti ljubav, brinuti se o njemu, čistiti ga, održavati ga i hraniti ga. Vjerujte, Google Ads jako voli okus novca. Ako mu posvetite vrijeme, nagradit će vas zadovoljavajućim povratom.

 

Demografija vs psihometrija
Gleda li vas vaš Google Ads račun tužnim pogledom?

Ne komplicirajte

U zadnje vrijeme često čujem kako je neophodno imati ogroman račun s tisućama ključnih riječi. Kakva zabluda. Nije vam potreban veliki račun kako bi bili uspješni. Baš naprotiv. Nerijetko će vam dodavanje tako velikog broja ključnih riječi samo povećati vjerovatnost dosega niske kvalitete i rasipanja budžeta.

Počnite skromno, s najpreciznijim ključnim riječima i s vremenom progresivno povećavajte svoj račun. Ranije sam naglasio da je važno da svom računu posvetite vrijeme i brinete se o njemu, a što vam je račun manji, manje će vremena trebati ulagati u njega.

Praćenje Google Ads napretka

Redovito praćenje je najbolje što možete napraviti za svoj račun. Obavezno povežite i Google Analytics sa svojom stranicom kako bi dobili dubinski uvid. Praćenje konverzija je još nešto što je obavezno, jer će vam pokazati koje kampanje, oglasne grupe, ključne riječi itd. pokazuju najbolje rezultate i istovremeno prokazati one koje troše budžet uzalud.

Prevelik doseg nije ono čemu težimo

Prevelik doseg vam može uništiti račun na nekoliko načina. Na primjer, loše postavljeno ciljanje. Nebitno da li je riječ o lokaciji, uređaju, uređaju ili vrsti podudaranja odabranih ključnih riječi, netočnim ciljanjem budžet će biti utrošen bez rezultata. Pobrinite se da odabrano ciljanje i vrste podudaranja ključnih riječi usmjerava promet prema predkvalificiranim posjetiteljima. Usmjeravanje prometa na predkvalificirane posjetitelje omogućit će vam više stope klikanja s višim stopama konverzije. To znači više kuna u vašem novčaniku.

Nemojte preplaćivati – postavite dosljedan Google Ads budžet

Još jedna uobičajena borba koju viđam je uporno proganjanje prve oglasne pozicije na vrhu stranice. Iako je važno biti na vrhu, realno ne mora doći do toga, posebno ako imate mali marketing budžet.

Osvrnimo se malo na budžetiranje. Kad je u pitanju kontrola mjesečne potrošnje na Google Ads oglase, postavljenje dnevnog budžeta je veoma važno. Evo jednostavne formule za određivanje budžeta:

(Ukupan marketing budžet * Postotak namijenjen Google Ads)/Broj dana u mjesecu = Dnevni budžet

Obavezno, ali obavezno, postavite svoj dnevni budžet i držite ga se. Ne mijenjajte dnevni budžet dan za danom. Ako ste sve postavili ispravno, neće vam se dogoditi da prekoračite budžet i da morate pauzirati kampanju prije siteka mjeseca. Učestalo mijenjanje dnevnog budžeta može drastično smanjiti rezultate vašeg Google Ads računa jer Google treba nekoliko dana da iznova uskladi na koji način će prikazivati vaše oglase.

Ne brinite se ako vam u početnim danima dnevna potrošnja bude viša od postavljene, a čest je slučaj da u prvih nekoliko dana bude i 100% viša potrošnja, to je samo dio procesa koji je neophodan kako bi se optimizirala isporuka. Ukupna mjesečna potrošnja uvijek će biti jednaka umnošku dnevnog budžeta koji je postavljen i broja dana u mjesecu.

Google Ads licitacija za male tvrtke

Licitacija pomaže u definiranju pozicije oglasa, stoga izračunajte koliki iznos licitacije na vaš budžet je optimalan za osiguravanje povrata investicije (ROI). Probajte napraviti izračin ovom formulom:

Prihod ili LTV kupca * stopa konverzije = Maksimalna visina licitacije

Nakon što ste odredili svoju maksimalnu licitaciju, ocjena kvalitete će odrediti poziciju vašeg oglasa. Što veću ocjenu kvalitete ostvarite, veća je i vjerojatnost da će vaš oglas napredovati ka višim pozicijama.

Možda će vas zanimati:

Naredni koraci

Sad ste, nakon što smo fokusirali promet, postavili budžet i definirali licitaciju, na dobrom putu da uspostavite uspješan (profitabilan) Google Ads račun.

Remarketing je izvrstan sljedeći korak za prosječnog vlasnika male tvrtke. Remarketing će vam omogućiti da prikažete svoje oglase osobama koje su prethodno pokazale interes za vaš proizvod ili uslugu. Ako vas brine da vam remarketing možda neće biti koristan, samo obratite pozornost na display oglase Ozbiljne agencije koji će vas, nakon čitanja ovog bloga, pratiti okolo po internetu. Remarketing često osigurava dobre stope konverzije i odličan je način na koji vlasnici malih tvrtki mogu pametno uložiti svoj dragocijen bužet za oglašavanje.

Google Ads je veoma kompliciran i zato sliedite korake koje sam naveo iznad, bit će te na dobrom putu da uslijete s Google Ads-ima. Zapamtite, kod Google Ads sve se svodi na ostvarivanje profita pa fokusirajte svoju strategiju oko stvaranja profita. Ne zabrinjavajte se ako vaš oglas nije prvi na vrhu jer možete zaraditi i zaradit će te i ako su vam oglasi niže na stranici. Jedino oko čega se trebate brinuti je kontinuitet. To će vam s vremenom pomoći da ostvarite više prometa i povećate posao. U trenutku kada dovedete svoj račun do točke kada si možete dozvoliti da povećate budžet, tada možete iskoristiti tu mogućnost na podizanje u rezultatima. Ali za sada strpljivo, držite se malog računa, dobro definirajte ciljanje i pažljivo upravljajte licitacijama i budžetom.

Za kraj, ako mislite da nećete imati vremena sami upravljati svojim Internet oglašavanjem, ne ustručavajte se kontaktirati nas, tako će te biti sigurni da će sredstva koja ulažete u oglašavanje osigurati stabilan i visok povrat.